Hi,
We upgraded from 2018.6.9 to 2018.10.5 last week and have just noticed that one of our projects has been corrupted.
We can still deploy an older release of the project but cant create a new.
The process page of the project shows the following error :
Octopus v2018.10.5
TypeError: Cannot read property ‘PackageId’ of undefined render (/app/components/Actions/tentaclePackage/tentaclePackageAction.tsx:44:40) Lf (/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:147:337) sf:a:{e=b.type;c=b.pendingProps;d=b.memoizedProps;if(nf())null===c&& (/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:150:232) e (/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:182:349) g (/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:183:347) p (/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:184:366) 0;null!==a&&c;){c=!1;if(a.pendingWorkPriority===T||a.pendingWorkPriority>b)c=!0,a.pendingWorkPriority=b;null!==a.alternate&&(a.alternate.pendingWorkPriority===T||a.alternate.pendingWorkPriority>b)&&(c=!0,a.alternate.pendingWorkPriority=b);if(null===a[“return”])if (/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:188:389) S (/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:187:415) enqueueSetState (/node_modules/react-dom/cjs/react-dom.production.min.js:140:181) isMounted (/node_modules/react/cjs/react.production.min.js:12:343)